Remove this ad

#41 [url]

May 25 10 3:13 AM

I met you folks at the Central Park Merchant's Gate on my bootleg BMX.  
I'm looking forward to riding my Fixed w/you guys tomorrow night.

Bauzen.com MiddleEasy.com

Quote    Reply   
Remove this ad
avatar

cemir

sprinter

Posts: 869

#42 [url]

May 25 10 6:15 AM

Ah, word up. I remember meeting you. Welcome

Gonna be a blaze tomorrow with temps in the 90s + 50% humidity. Tho it's supposed to drop down to the 60s overnight.
No matter, I'll be out doin the same sprint format we did last week but hopefully with more laps.

Do it for the city twitter.com/PDLnewyork

Quote    Reply   

#47 [url]

May 25 10 10:15 PM

Just thought i'd share but I work over at the seaport on fulton st it offers:

-ability to drink outside
-tonz of out-of-town babes
-places to chill outside
-plenty of space for some flatland freestyle fun
-bike baths right there so easy to get to from uptown or Staten Island and BK via trains and ferry

like I said just fyi if yall interested in some change in scenery....


salute and see ya tomm

Quote    Reply   

#50 [url]

May 26 10 10:24 AM

off werk at 845, but planning on gunning it to union square right after that.

new wave shit's aight "I^P

Quote    Reply   
Remove this ad

#55 [url]

May 26 10 11:49 AM

Kinda beat... rode the westside then through the loop w/ Jung Bon Jovi last night.
But I'll be there. Taking it easy... chasing the female joggers.

Love it or Leave it.

Quote    Reply   
avatar

cemir

sprinter

Posts: 869

#58 [url]

May 26 10 7:35 PM

Ah sorry bro, which bike do you ride again? (still haven't figured out who you are. Post up in "Members bike check")
hopefully you can get that handled quickly.

Besides that, good ride! Everybodys getting mad quick. 1st ave FTW

Do it for the city twitter.com/PDLnewyork

Quote    Reply   
avatar

cemir

sprinter

Posts: 869

#60 [url]

May 26 10 9:52 PM

Hahah yeah I figured that was you. Change your avatar, its so hard to tell you defaulting guys apart

Anyway, yeah i hope your able to get that fixed soon. Your a strong rider, need more like you out there.

I love seeing Chris's drunk and sober posts hahahaha

-unklechip

MAN, i gotta let em know, I get silly drunk and start saying and doing stupid shit haha. Yo you heard what happened to me last friday right?

Do it for the city twitter.com/PDLnewyork

Quote    Reply   
Remove this ad
Add Reply

Quick Reply

bbcode help